فروشگاه پیشرو صنعت ارائه دهنده انواع کاتر آسفالت بر

ماله پروانه ای | شیلنگ ویبره مکانیکی

فروشگاه پیشرو صنعت ارائه دهنده انواع کاتر آسفالت بر

ماله پروانه ای | شیلنگ ویبره مکانیکی

  • ۰
  • ۰

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر

کاتر آسفالت بر کنترل عمق را از 1 تا 8 اینچ ارائه می دهد و می تواند تا فشار 30 هزار کاهش دهد،تیغه Crowning AI-G2 در این پیوستن عمر متوسط 12 تا 15 مایل در عمق برش 6 اینچ را ارائه می دهد. کاتر آسفالت بر برای کار نصب کابل و لوله ضروری است. طراحی علاوه بر برش آسفالت کارآمد، امکان برش های دقیق بر روی چمن را ممکن می سازد، و برش های مرتب را برطرف می کند. برش آسفالت برای کار نصب کابل و لوله ضروری است. طراحی علاوه بر برش کاتر آسفالت بر کارآمد، امکان برش های دقیق بر روی زمین را ممکن می سازد.

کاتر آسفالت بر 


به غیر از تجهیزات با کیفیت بالا، ما همچنین لوازم جانبی حفاری، لوازم جانبی هواپیمایی و لوازم مصرفی مورد نیاز برای کار موثر ماشین های ما را ارائه می دهیم. این لوازم جانبی درجه یک یکی از ضروریات اساسی برای اقتصاد عملیاتی در یک سیستم هوای فشرده است. افت فشار و نشت ناشی از لوازم جانبی ناسازگار یا کم ابزاری ممکن است منجر به هزینه های غیرمعمول بالا عملیاتی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاتر آسفالت بر برای عملیات برش خود از MetlSaw استفاده کنید. سیستم های ما سریع ترین، قابل اطمینان ترین و دقیق ترین ابزار و ابزار اکستروژن در بازار است که برای بهره وری و ایمنی ساخته شده است. اره ما با جزئیات طراحی کار و طراحی و ویژگی های تکنیکی بصری ساخته شده است که باعث می شود تا اپراتورهای ماشین را آموزش داده و سودآوری بیشتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورد. این برش کاتر آسفالت بر متناسب با Hilti TE805، TE905، TE1000، TE1500 است.برش آسفالت 19.5 "بلند و دارای 4.875" تیغه گسترده است. برش آسفالت برای برش از طریق آسفالت برای قرار دادن بتن بکار می رود و همچنین می تواند برای حذف سنگ مورد استفاده قرار گیرد.

برش آسفالت تولید می شود برای برش آسفالت استفاده می شود. 5 "تیغه گسترده اجازه می دهد تا 6" عمیق برش بنابراین منطقه گسترده می تواند برش و حذف سریع با حداقل هزینه کار را انجام دهد.

امکانات کاتر آسفالت بر عبارتند از:

5 "تیغه چاقو بزرگ
فولاد فورج شده
6 "تیغه بلند برای برش های عمیق
11 "ارتفاع دسته  برای عملیات مستقیم و خستگی کمتر

 کاتر آسفالت بر
بر روی بتن یا به عنوان یک کراوبر استفاده نکنید زیرا ممکن است خراب شود و باعث آسیب جدی شود. برای اندازه گیری قطر 7/8 "، 1"، 1-1 / 8 "و یا 1-1 / 4"، و از بالای شانک به یقه برای تعیین 3-1 / 4 "، اندازه گیری از بالای تخت از تخت به تخت 4-1 / 4 "یا 6" طول چاک لینر در سنگ تراشی و یا حفاری خاک رس استفاده می شود. فیکسچرها 1-1 / 4 "x 6" اندازه Chuck مربوطه اما این می تواند بر تولید کننده تجهیزات و تنظیمات مشتری متفاوت باشد. برش عمیق آسفالت به وسیله کاتر آسفالت بر برش مطلوب را فراهم می کند که به طور موثر برای برش تکه ها مناسب است و برای دقیق بریدن از آسفالت برای تعمیر ترک خورده از بخش های شکسته یا قرار دادن در زیر زمین برای نگهداری یا تعمیر خطوط زیرزمینی مورد استفاده قرار می گیرد.



  • ۹۸/۰۳/۲۵
  • ادمین ادمینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی